woensdag 12 oktober 2011

Kaartje met Tag

Hoi allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor de sweetcutiepie
groep. Het was een online workshop. Ik heb als materiaal gebruik gemaakt van een Me To You stempel van de nieuwe winterwonderland collectie. Als papier heb ik gebruik gemaakt van de kerstlijn van Imaginisce. ik vond dit papier erg geschikt omdat het ook veel kleine motiefjes heeft. Aan de voorkant zijn hoekjes bevestigd, hier kun je de tag insteken, maar je kunt hem ook gewoon los houden.

Aan de binnenkant heb ik bij het tekstvlak nog een stempel van Imaginisce gebruikt. Die heb ik op licht papier gestempeld en ingekleurd met copics, daarna heb ik hem opgeplakt als embellishment. Als laatste heb ik nog wat bloemen toegevoegd om de kaart nog wat meer te versieren. De materialen die ik gebruikt heb zijn verkrijgbaar bij 123scrapping.

A Big Hug
Petra

1 opmerking: