maandag 17 oktober 2011

Me To You pop-up!


Hoi allemaal,

Ik heb weer een kaartje gemaakt met een Me To You stempel, gewoon omdat ik ze zo super leuk vind! Het kaartje was voor de verjaardag van een vriendin van mij. Voor deze kaart heb ik dus gebruik gemaakt van een Me To You stempel. Als papier heb ik gebruik gemaakt van cardstock, licht blauw, wit en zwart. Als designpapier heb ik gebruik gemaakt van een Teresa Collins Posh vel. De stempel is ingekleurd met copics (het schortje), potlood (de vacht van de beer) en van stabilo's (de accenten op de schort). Wanneer je aan het lintje trekt bij de kaart komt er een kaartje uit en daar kan je dan een tekst op schrijven.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

Groetjes Petra

1 opmerking:

  1. Wat een lieffie! Deze is super leuk Petra! En oh zo leuk die berenstempel!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen