donderdag 15 december 2011

Kerstkaartje met Tags

Hoi allemaal,

Deze kerstkaart heb ik een tijdje geleden gemaakt voor de groep.
ik stuur hem hierna naar mijn opa en oma :)
Ik heb gebruik gemaakt van BoBunny Papier van www.123scrapping.nlDe kaart heeft aan beide kanten een vakje waar een tag/label in kan.
Voor de labels heb ik gebruik gemaakt van layerd labels.

Als stempel heb ik een stempel van me too you gebruikt, ook bij 123scrapping vandaan.
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.


Hugs Petra

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, leuke kleuren. LG Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi

    Ik wkam via bij je blog terecht en ben even wezen kijken op je blog en zag dat zeer mooie creatie,s maakt en ben volger geworden van je blog

    liefs & groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen