dinsdag 13 december 2011

Kerstkaartje

Hoi allemaal,
met kerst in aantocht heb ik weer aardig wat kerstkaarten moeten maken.
Ik zal er de komende dagen wat laten zien :)
Vond het erg leuk en kreeg helemaal de slag te pakken om steeds weer net iets andere kaarten te maken.
Het papier wat ik gebruikt heb komt van 123scrapping, ik vond het wel leuk dat het roze was omdat dat niet echt een kerstkleur is.

Dit is de eerste kaart die ik laat zien. Ik heb hem gemaakt aan de hand van een weekuitdaging op de groep, het thema was sneeuwvlokken. Allereerst heb ik  een designpapiertje en een stempel opgeplakt. Op de kaart heb ik daarna met een layered Labels frame, een vorm getekend. Deze heb ik daarna uitgeknipt. In het gat heb ik met dunne touwtjes sneeuwvlokken/ijskristallen gehangen. Je kan zo door dit gat in de kaart kijken. In de kaart heb ik een tekst gestempeld. Aan de linkerkant in de kaart is nog genoeg ruimte om iets te schrijven.
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden!

Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten