maandag 7 mei 2012

Andere creatie


Hallo allemaal!

Deze keer een ander soort creatieve bezigheid van mij. Voor mijn opleiding en ook in mijn vrije tijd teken ik erg graag. Dit is een tekening voor school waarbij het uitdrukken van materialen centraal stond en er moest duidelijk sprake zijn van een contrast. Daarom heb ik ervoor gekozen om een beer te tekenen die erg schattig en fluffig is ( Me too You wat een schatjes zijn het toch) en een ijslepel die hard en glimmend is.
Ik vind het leuk om ook eens iets anders te zien en hoop dat jullie dat ook leuk vinden!

Groetjes Petra

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je de beer super mooi getekend en je heb zijn vacht heel mooi ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw,mijn eerste blik dacht dat het een foto was!Wat heb je dat knap gedaan. Het snoetje lijkt wel echt fluweel. Opdracht goed gedaan!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen