donderdag 18 april 2013

Tekeningen Spectrum Noir

Hallo allemaal!

Voor school heb ik verschillende opdrachten gekregen waarbij we gebruik moesten maken van markers, ik heb daarvoor gebruik gemaakt van de Spectrum Noirs.
Bij de eerste tekening met de glazen was de opdracht teken een product doorzichtig. Door achtergronden te laten doorschijnen en gebruik te maken van grijze markers krijg je het effect van glas. Bij de tweede opdracht, het kopje, was de opdracht een hoogglans kopje van keramiek te tekenen. Ik heb gebruik gemaakt van witte highlights om de glans weer te geven.
De derde opdracht was het tekenen van een kraan waarbij de achtergrond terug te zien was in de kraan. Ik heb hier naast marker ook gebruik gemaakt van droog krijt.


De markers die ik heb gebruikt zijn te koop bij 123scrapping.
Ik hoop dat jullie het een leuk resultaat vinden.

 
Groetjes Petra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten