woensdag 14 augustus 2013

Beterschapskaartje

Hallo allemaal,

Voor het blog van 123scrapping heb ik een kaart gemaakt met het papier van Echo Park Paper, 'Happy Days'. Het is erg vrolijk papier. Ik heb het gebruikt voor een beterschapskaartje, lekker vrolijk dus echt om iemand op te vrolijken. Ik heb allerlei vormen gemaakt en hiermee een indeling gemaakt. De sierlijke vorm links, zwart wit geblokt, heb ik gemaakt met een designtoolkit. Met een designtoolkit trek je eerst de mal om met een potlood en daarna knip je het uit. Zo maak je snel en gemakkelijk zonder machine mooie vormen.





Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden! Voor leuke inspiratie kijk ook eens op het blog van 123scrapping: http://www.123scrapping.blogspot.nl/, met een leuk Design Team maken we veel verschillende voorbeelden. De materialen die ik heb gebruikt komen van 123scrapping.

Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten