woensdag 30 april 2014

Hollands kaartje

Nog een klein beetje in de Koningsdag sfeer dus daarom  laat ik vandaag een Hollandse kaart zien! Voor de verjaardag van mijn opa heb ik een kaart gemaakt van het designpapier van Marianne Design 'Dutch Design'. Marja had voor het blog van 123scrapping een trappetjes kaart gemaakt. Deze vond ik erg leuk en heb ik dit als inspiratie gebruikt voor mijn eigen trappetjeskaart (mijn eerste!).
Ik heb wat oude mallen van Marianne Design met het Hollandse thema gebruikt. Daarnaast heb ik een oude foto van opa uitgeprint op stempellinnen, dit geeft een ouderwets effect.





Gebruikte materialen:
- Marianne Design A5 Paperbloc 'Dutch Design'
- Joy!Crafts stempellinnen 10 vel 14,8 x 21 cm

Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden!
Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten