maandag 26 mei 2014

Bebunni met Sweet Afternoon

Hallo allemaal,

Als eerste wil ik even zeggen dat ik afgelopen week met mijn kaartje Lily op het hek de top 3 heb gehaald bij Sketch Saturday. Daar ben ik natuurlijk erg blij mee en ik zal de badge aan de zijkant plaatsen.
Dan nu een nieuw kaartje wat ik voor het blog van 123scrapping heb gemaakt.
Ik heb voorlopig genoeg baby/kinderkaarten want ik heb er al aardig wat met deze stempel gemaakt. Ik heb eerst de afbeelding ingekleurd met Spectrum Noir Markers en daarna het papier 'Sweet Afternoon' van Teresa Collins erbij uitgezocht. Met dit papier heb ik een lay-out gemaakt. Op het papier is nog een randje gestempeld en de tekst ' baby boy...'. Deze tekst en rand zitten ook op de stempellap van ' Bebunni build with Love'.Ter decoratie heb ik wat strassteentjes en bloemetjes toegevoegd.




Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Konijn Bebunni: BG2, BG4 en BG5
- Binnenkant oren en buik: FS3, FS5 en FS6
- Blokken: IG2, IG4 en IG6

Gebruikte materialen:
- Crafters Companion Bebunni Unmounted Rubber Stamp 'Bebunni Build with Love'
- Teresa Collins Sweet Afternoon 'By the Pond'
- Teresa Collins Sweet Afternoon 'Flying Kites'
- Wild Orchid Craft bloemetjes
- Spectrum Noir Markers
- Clairefontaine DCP papier (210g)
- Memento Inkt 'Tuxedo Black'

Groetjes Petra

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met de top 3 Petra!! Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, heel erg mooi! Wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een reactie hebt achtergelaten. Dat gaf mij gelegenheid om op jouw blog rond te snuffelen....en natuurlijk ben ik volger geworden! Je maakt erg leuke creaties!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen