maandag 14 juli 2014

Viva Decor kaart

Hallo allemaal,

Voor het blog van 123scrapping heb ik de volgende kaart gemaakt met de nieuwe stempel van Viva Decor. Ik had gelijk al zin om deze grote stempels in te gaan kleuren en het was ook erg leuk om te doen. Door de grote bladeren van de bloemen is het goed mogelijk om een duidelijk verloop van kleur te laten zien. Ik heb ervoor gekozen om de kaart in vintage kleuren te maken, dit geeft een chique uitstraling. Ik heb een even groot vlak als de stempelafdruk in designpapier gesneden en deze heb ik over elkaar heen geplakt. Als decoratie heb ik alleen wat parels toegevoegd. Alle randen van het design papier heb ik geïnkt met Distress Inkt 'Brushed Corduroy' dit maakt het geheel net even af.





Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Bloem en vlinder: CR2, CR3, CR4, CR5, CR6 en CR7
- Steel: LG1, LG2 en LG3
- Achtergrond: FS2

Gebruikte Materialen:
- Viva Decor Clear Stamps 'Gerbera & Pfingstrose'
- Wild Rose Studio Paper Pack 'Antique Library'
- Core Dinations Cardstock
- Distress Inkt 'Brushed Corduroy'
- Spectrum Noir Markers
- Clairefontaine DCP papier (210g)
- Memento Inkt 'Tuxedo Black'

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten