maandag 2 februari 2015

Paars Prinsesje

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje van mij met een Paper Nest Doll welke ik heb gemaakt voor het blog van 123scrapping. Ik heb ervoor gekozen om gebruik te maken van het papier van Hot Off The Press 'Unforgettable'. Een erg mooi pakket met blauw, groen en paars papier. Een keer een andere kleurencombinatie dan gebruikelijk.
De vorm achter het afdrukje heb ik gemaakt met Design Tool Kit 3. Ik gebruikt de Design Tool Kits erg vaak, ze liggen er gewoon bij op tafel en ik zoek uit welke vorm ik wil gebruiken. Het tekstje is afgedrukt op een vorm gemaakt met een Template, namelijk 'Tiny Tags & Little Labels'. Dit werkt hetzelfde als de Design Tool Kits. Het afdrukje is weer ingekleurd met Spectrum Noir Markers. Ter decoratie heb ik nog wat steentjes, een vlinder en bloemetjes toegevoegd.



Gebruikte materialen:
- Paper Nest Dolls Stamps 'Posh Princess'
- Hot Off The Press Design Tool Kit 3
- Hot Off The Press Template 'Tiny Tags & Little Labels'
- Hot Off The Press Paper Pack 'Unforgettable'
- Spectrum Noir Markers
- Clairefontaine DCP papier (210g)
- Memento Inkt 'Tuxedo Black'
- Joy!Crafts Cutting & Embossing stencil 'vlinder'
- Marianne Design clearstamps 'Van harte gefeliciteerd'
- Wild Orchid Craft bloemetjes

Ik hoop dat jullie het een lief kaartje vinden!

Groetjes Petra

5 opmerkingen: