vrijdag 5 juni 2015

Hoera geslaagd!

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje welke ik heb gemaakt voor mijn broertje. Als goed is slaagt hij zeer binnenkort! Dat is natuurlijk wel een kaartje waard. Ik heb gebruik gemaakt van het papier van Studio Light, dit vond ik wel mannelijk. Ik heb 3 stroken gesneden, op cardstock geplakt en daarna weer uitgesneden. Daarna heb ik deze op de kaart geplakt, welke bestaat uit 2 stukken cardstock met daarop één van de design velllen van Studio Light. Onderaan heb ik de tekst hoera geslaagd gestempeld met de stempel van Marianne Design in Nautical Blue van Memento. Ter decoratie zijn touw, parels en een uitgesneden vliegtuig toegevoegd.



Gebruikte materialen:
- Studio Light - Vintage Line Paperpad 15 x 15 cm - PPVL23
- Marianne Design - Linen Rope with wooden spool
- Marianne Design - Clearstamps - Hoera Geslaagd
- Memento Inkt Nautical Blue

Ik heb de volgende sketch gebruikt van Sketchsaturday, ik wil dan ook met deze challenge meedoen.


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Groetjes Petra

5 opmerkingen:

  1. I see some 7 Dots Studio papers! Clever way to use them..... this would be easy to change to a male birthday card, too. The 3 panels look awesome:):)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt Petra.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi
    Wat een leuk kaartje heb heb je gemaakt petra. Super spannend deze tijd wij duimen mee.
    Gr thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje Petra. Hopelijk vrijdag ook een kaartje voor jou :)

    BeantwoordenVerwijderen