maandag 19 oktober 2015

Vrolijke Kerstkaartjes

Hallo allemaal,

Vandaag weer een drietal kerstkaartje die ik heb gemaakt. Het zijn drie verschillende kaartjes maar ze lijken wel op elkaar. Ik maak bijna nooit dezelfde kaarten, dat vind ik gewoon niet leuk om te doen. Ik heb diverse vormen gemaakt met de Design Tool Kit's van Hot Off The Press. Deze gebruik ik erg vaak, je kan er allerlei leuke vormen mee maken en er is een grote diversiteit aan vormen in één setje.



De afbeeldingen zijn ingekleurd met Spectrum Noir Markers, deze zijn te koop bij 123scrapping.

Tot snel weer!

Groetjes Petra

3 opmerkingen:

  1. Veel te lang ben ik niet langs geweest en heb dus best veel gemist zie ik. Dit zijn echt super leuke kerstkaarten Petra en je hebt prachtig ingekleurd!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten !
    Als je zo'n setje maakt gaat het altijd wat sneller vooruit he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattige kaarten heb je weer gemaakt. echt super netjes

    BeantwoordenVerwijderen