dinsdag 22 december 2015

Vrolijke kerstgroetjes

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie de laatste kerstkaart van het jaar zien. Ik heb gebruik gemaakt van het papier van Wild Rose Studio. Het is een vrij strakke kerstkaart maar door gebruik te maken van de vormen van de templates van Hot Off The Press is het toch sierlijk. Dit vind ik goed passen bij kerst. Met rest papier heb ik allerlei stroken gesneden en in een rechte lijn gelegd. Daarna heb ik een vorm op geplakt, welke gemaakt is met de Layered Labels template.Daarop heb ik een gematte cirkel met daarin een sneeuwster geplakt. De tekst vorm met tekst is als laatste opgeplakt zodat deze goed naar voren komt. De vorm is gemaakt met de 'Tiny tags & Little Labels' template. Als laatste heb ik ter decoratie parels toegevoegd.



Gebruikte materialen:
- Wild Rose Studio- Paper Packs
- Hot Off The Press - Layered Labels Template
- Hot Off The Press-Tiny Tags & Little Labels Template
- Crealies Clearstamp Tekst&Zo Kerst 13 (NL) CLTZK13

Ik wens iedereen alvast prettige kerstdagen en een gezond en gelukkig 2016!

Groetjes Petra

3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Petra, heel mooi gedaan! Ik ga je volgen hoor!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, strakke kaart met de lijnen onderin
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je op deze manier verschillende design papiertjes kunt gebruiken op één kaart. Leuk, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen