woensdag 21 juni 2017

Kaartje: baby op komst!

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik een kaart zien die je leuk met restjes kunt maken. Ik heb gebruik gemaakt van Baby Papier van Joy!Craft. Hier heb ik 9 vierkantjes van gesneden met een gelijk formaat en licht aangezet met inkt. In het midden heb ik een vorm geplakt die gemaakt is met de template Tiny Tags & Little Labels, deze gebruik ik erg vaak! Wat parels toegevoegd ter decoratie, strikje uitgedraaid en erbij geplakt en klaar is de kaart!




Omdat het nog niet bekend was of het een jongen of een meisje werd heb ik beide kleuren lekker door elkaar heen gebruikt.

Groetjes Petra

3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Petra,en zo raken de restjes ook op.gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en ik hou altijd wel van die vierkantjes. Wat een schitterende klokken heb je ontworpen, echt mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen