vrijdag 16 februari 2018

Handlettering, cup of tea

Hallo allemaal,

Het is weer even geleden dat ik iets van me heb laten horen. Blijf het toch lastig vinden een continue bijdrage te leveren op mijn blog. Soms zit iets al op de post voor ik er een foto van heb gemaakt, maar goed. Van deze heb ik wel een foto gemaakt. Sinds een tijdje ben ik bezig met handlettering! En ik vind het echt super leuk om te doen, lekker tekenen en mooi schrijven. Dit is het resultaat.


Het is niet echt de beste foto, het was avond haha.


Zelf aan de slag met handlettering? Kijk dan eens bij 123scrapping, zij hebben allerlei boeken en materialen om mee aan de slag te gaan.

Ik ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden!

Groetjes Petra

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat mooi gedaan met het handlettering.
    Ik ben even door je blog heen gelopen. Je maakt ook mooie creaties. Knap ook hoe je dat vogeltje geschilderd hebt.
    Gezellig dat je ook volger van me geworden bent. Ik ben net ook volger van je geworden, dan kan ik je mooie creaties ook in de gaten houden.
    Ik zag ook dat je graag fotografeert. Mijn man en ik hebben een jaarkaart van De Beekse Bergen en zijn daar regelmatig te vinden. Mijn man fotografeert ook heel veel en heeft ook een eigen blog, waar hij alles op zet. http://marcoalpha.blogspot.nl/

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga jou ook volgen Petra. Ben even op je blog wezen kijken en ik zag genoeg inspiratie.
    Je theekopje vind ik prachtig, met alle versiering eromheen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi gedaan. Sfeervol kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen