zaterdag 10 maart 2018

Vrolijke designtool kit kaart

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik heb gemaakt met 1 van de nieuwste Design Tool Kits, namelijk nummer 10. De diverse vormen op elkaar zijn hiermee gemaakt. Het papier is ook van Hot Off The Press, namelijk Hopscotch, lekker vrolijk bij dit winterse weer. Om er een hip kaartje van te maken heb ik een cactus toegevoegd, die zijn op het moment echt een trend. De cactus heb ik op een rondje geplakt, dit is een mal van Aurelie, deze heeft meerdere formaten in één. De andere cirkels op de kaart zijn ook met deze mal gemaakt. Nog een leuk tekst stempeltje in het hoekje, wat steentjes en klaar is de kaart!


Gebruikte materialen:
Hot Off The Press - Layered Labels Design Tool Kit 10
Hot Off The Press - Hopscotch Double-Sided Paper Pack 30,5 x 30,5 cm
Xcut Dinky Die - Cactus
Aurelie - Stitched Circle Mini Nesting Die
Marianne Design - Stempel Geniet - Joepie (NL) KJ1701 12,0x22,0 cm

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Groetjes Petra

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Petra. Mooie kleurtjes bij elkaar en leuke details.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en mooie kleuren!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart weer,Petra.Leuk met het cactus thema.Superleuk gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk en vrolijk kaartje Petra!

    BeantwoordenVerwijderen