dinsdag 4 november 2014

Now&Then scrapbook pagina

Hallo allemaal,

Vandaag een lay-out van mij. Ik ben weer bezig met een oud scrapbook en wil deze graag af gaan maken. Ik heb gewerkt met de papierlijn 'Now&Then' van Teresa Collins. Ik heb ervoor gekozen om deze foto groot af te laten drukken, ik kies altijd een stuk of 5 mooiste foto's voor op A4 formaat. Ter decoratie heb ik embellishments uit het pakket gebruikt, deze passen er perfect bij qua kleur. Daarnaast heb ik een bedel, Wild Orchid Craft bloemetjes en DIY Journal Layers gebruikt. De vorm achter de foto heb ik gemaakt met de 'Layered Labels' template.







Gebruikte materialen:
- Teresa Collins Collection Pack 'Now&Then'
- Simple Stories 'DIY Journal Layers'
- Hot Off The Press 'Layered Labels' Template
- Wild Orchid Craft Mulberry Paper Blooms Summer 2,5 cm
- Wild Orchid Craft Mulberry Paper Blooms Summer 3,5 cm

Groetjes Petra

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Wat een leuke lo heb je gemaakt. De grote foto vind ik ook heel gaaf op een pagina . Gebruik ik zelf erg weinig. Moet ik toch ook maar eens doen.
    Fijn weekend
    Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah bringing back memories for me, I loved Rome
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen