zaterdag 8 november 2014

Andere zijde Now&Then

Hallo allemaal,

Vandaag weer een lay-out van mij, deze lay-out zit naast mijn vorige lay-out in mijn scrapbook. De foto's zijn gemaakt in het Vaticaan in Rome. Ik heb ervoor gekozen om gebruik te maken van het papier van Teresa Collins 'Now&Then'. De sfeer van de foto's en dit papier passen erg goed bij elkaar. Doordat ik gebruik heb gemaakt van een Collection Pack zitten er ook allerlei leuke embellishments bij, deze zijn gemakkelijk te gebruiken door de bijpassende kleuren. Verder zijn er nog 'DIY journal layers' gebruikt. De craft kleur past goed bij het papier en ook bij veel verschillende dingen te gebruiken. Er zitten in dit setje veel verschillende vormen waaronder journaling & pijlen.
De vorm onder de foto's heb ik gemaakt met een template van Hot Off The Press. Deze template heeft eigenlijk allemaal kleine vormen maar ik heb het midden doorgetrokken in een rechte lijn waardoor de vorm wel lang is geworden voor op deze pagina. De foto's heb ik gemat met bijpassend cardstock. Ik vind over het algemeen mooier omdat de foto's iets meer naar voren komen. Als finishing touch heb ik bloemen toegevoegd, een bedel en het woord Vaticaan (uitgesneden met de Silhouette).





Gebruikte materialen:
- Teresa Collins Collection Pack 'Now&Then'
- Simple Stories 'DIY Journal Layers'
- Hot Off The Press 'Layered Labels' Template
- Wild Orchid Craft Mulberry Paper Blooms Summer 2,5 cm
- Wild Orchid Craft Mulberry Paper Blooms Summer 3,5 cm

Ik hoop dat jullie mijn lay-out leuk vinden!
Groetjes Petra

1 opmerking: