maandag 24 augustus 2015

SN@P Binder voorkant Parijs

Hallo allemaal,

Vandaag een keer geen kaartje van mij maar de voorkant van mijn vakantie boek. Een paar zomers terug ben ik op zomervakantie geweest naar Parijs en Normandiƫ. Natuurlijk heb ik heel veel foto's gemaakt en deze wil je het liefste allemaal gebruiken in het fotoboek. Alle pagina's scrappen duurt dan erg lang, maar daarvoor is een oplossing bedacht namelijk een SN@P binder!
In deze binder zitten allerlei hoesjes met verschillende soorten indelingen waarin verschillende hoeveelheden foto's kunnen worden gedaan.

De basis SN@P binder bevat al de volgende onderdelen:
- SN@P Bider 6 x 8 inch
- 8 SN@P pagina's (deze zijn bijpassend bij de kleur van het boek)
- 3 Kraft Chipboard Dividers
- 10 SN@P Pocket pagina's (fotohoesjes) bestaand uit: 6x8 divided pocket pages, 4x6 divided pocket pages, 3x4 divided pocket pages, 3x4/4x6 divided pocket pages en 2x8/4x4 divided pocket pages

Het voordeel aan deze manier van scrappen is dat het wat sneller gaat. Ook kun je ook veel foto's kwijt in verschillende formaten. Het is natuurlijk ook hartstikke leuk om te doen. Vandaag laat ik de voorkant van mijn boek zien, later zal ik ook diverse pagina's van de binnenkant laten zien.



Met de Templates en Design Tool Kits van Hot Off The Press heb ik diverse vormen gemaakt welke ik gebruikt heb voorop mijn boekje. Ter decoratie heb ik bloemen, uitsnijsels en strass steentjes gebruikt.

Gebruikte materialen:
- SN@P Binder 6 x 8 inch Black
- Teresa Collins Daily Stories 'Butterflies'
- Teresa Collins Daily Stories 'Notecards'
- Teresa Collins Daily Stories 'Currently'
- Teresa Collins Hello My Name Is 'Polaroids'
- Memento Inkt 'Tuxedo Black'
- WILD ORCHID CRAFTS - MULBERRY PAPER BLOOMS - 20 stuks Assorti Summer 3,5 cm
- WILD ORCHID CRAFTS - Pale Pink Paper Wild Roses 30mm - 5 stuks
- Hot Off The Press Design Tool Kit 4
- Hot Off The Press Template 'Tiny Tags & Little Labels'

Ik hoop dat het jullie inspiratie geeft!

Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten