donderdag 20 augustus 2015

Wish you a lifetime of Happiness

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje welke ik heb gemaakt voor mijn vriend zijn verjaardag. Hij houdt van wat strakkere kaarten. Ik heb gebruik gemaakt van het papier van Echo Park, Happy Days. Ik vind dit zulk leuk vrolijk papier, voor deze kaart heb ik de blauwe, zwarte en witte design vellen gebruikt.
De banner op de kaart is gemaakt met Design Tool Kit 5. De uitsnijsels zijn gemaakt met de mallen van Marianne Design. Ook de sterretjes zijn gestempeld met deze set van Marianne Design en daarna uitgeknipt. Alle randen van het papier heb ik aangezet met Memento Inkt 'Tuxedo Black', hierdoor komt het geheel net iets meer naar voren.





Gebruikte materialen:
- Echo Park Paper 'Happy Days'
- Marianne Design - Collectable - Filmstrip
- Marianne Design - Collectable - Pocket Card & Marks
- Hot Off The Press - Design Tool Kit 5
- Memento Inkt 'Tuxedo Black'

Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden.

Groetjes Petra

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje petra...heel mooi dat zwart-wit met aqua...
    PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje petra...heel mooi dat zwart-wit met aqua...
    PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart! Mooie kleuren combi!

    BeantwoordenVerwijderen